Nya saker.

Nu är faktiskt första gången som jag har känt att jag faktiskt kan köpa mig en massa saker, och massa nya saker har det då blivit. Flera tusen har jag gjort av med på en vecka och nu har jag bara 3200 kronor kvar. Lönen kommer på fredag, det är alltså mindre än en vecka kvar. Men vad ska jag köpa nu då? Jag har ju redan gjort stan och köpt allt som jag ville ha. Hmm. Ett par svarta stövlar vill jag ju iofs ha. Så det kan jag ju köpa! :D Haha.

Emem kanske ska flytta till USA. Isåfall vill jag komma och hälsa på henne, för jag gillar henne massor. Vi har till och med en back up-plan. Om hon inte drar till USA, så skaffar hon och jag oss en lägenhet i Oslo istället. Kanske på Grünnerlökka, fast med ett norskt ö. Det är bra där, tycker jag. Skiftande miljö, krogar och affärer på varje gata, grymt nära till city. Japp, det blir bra då också, faktiskt. Men vi får se hur det blir. I vilket fall som helst så har jag börjat spara mina mynt nu i en spargris. Man vet ju aldrig när dagen kommer då man blir fattig. Då kan man skatta sig lycklig att man köpte den där grisen. Mmm, tänk på det!

Kommentarer
Av: emem

haha malin du är så rolig! jag bor gärna på körrekurrt eller vad det hette! kan du inte ta kort på dina grejer och lägga in här? jag vill ju faktiskt så gärna se ju :) skynda! *smack*


Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback