Egen dator.

Wiiie, nu har jag varit till skolan och köpt mig min dator. Fast egentligen köpte pappa den åt mig. Jag fick den i studentpresent av honom, och det var ju bussigt!
Nu är den min, bara miiiin! :D

På torsdag är det student, det är faktiskt bara TRE futtiga små dagar kvar. Sen måste man bli klassad som vuxen. Men tänk om jag fortfarande vill vara liten då. Lilla Malin. (A) Äsch, jag får väl försöka mig på vuxenlivet, helt enkelt. Sen får vi se hur det går. Men jag tänker INTE börja ringa en massa samtal. Det får fortfarande mamsen sköta åt mig. Jag har ju trots allt telefonskräck. :(

Nu ska jag installera MASSOR mer grejer på datorn så att den verkligen känns som min egen. :) Kissokladd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback