En tur till lilla Årjäng.

Ja, jag kom ju då på att det är bal på tisdag och vi hade inte fixat någon bil ännu. Så det fick bära av till Årjäng med faster Mia, mamma och Johans syster Marika. Det tog ungefär... ja... HELA DAGEN! Efter mycket bensinpengar (Det riktigt sved i mig, buhu) så var vi då äntligen hemma i vårt kära Karlstad igen, med den fina Impalan! Den kommer bli perfekt till balen som det här dygnet är IMORGON! :O ojojoj.

Bilen som vi lånar är min mammas brors bil. Han jobbar hela veckorna i typ Strängnäs eller något, så det blev lite krånligt allt detta. Men men, hursomhelst.. När vi var framme i Årjäng åkte vi hem till min morbrors flickväns hus. Där hade dom deras nya dotter Evelina, min kusin, som jag aldrig hade träffat förut, så det var ju lite roligt. Plus att min mage var utsvulten och dom bjöd på fika, det kändes mycket bra i magen.

Imorgon blir det skolan en tur och sen bär det av till solariet med Emem som ska sola. Själv är jag röd över hela kroppen, (speciellt näsan) så jag ska inte sola. Sen blir det en tur på staden och se ifall det är något som vi har glömt eller kommer på att vi behöver till balen. Wiie, nu är det riktigt nära.

Jaja, slut på tjatet och godnatt!


image36

image35
Förmodligen de tre finaste på jorden! :)

Kommentarer
Av: emem

HAHA! men eller hur! agneta borde jobba på dagis och de med basta! hihi. imorgon ska jag till skolan fast vi inte har lektion. JUST för att få ett G i dagisgruppen. BLÖRP! sov gott smulan :) blogga mer! jag är en flitig läsare!


Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback