Inför.

Ja, då har jag precis ställt alarm på mobilen. 05.15 står den på och senast en kvart senare måste jag ha gått upp. Blä, jag hatar att vara uppe så tidigt på morgonen. Men champagnefrukosten börjar klockan åtta och sen klockan kvart över nio ska vi till skolan och ta kort, se på filmer, käka studentlunch och grejer. Inte förrän klockan halv ett springer vi ut. Men jaja. Det lär väl bli roligt iallafall. Sen så ser jag fram emot presenterna, haha. ;D Jag har ju redan fått den bärbara datorn av pappa i present, av Marina får jag ett stativ till min kamera, av mamma tror jag att det blir ett halsband och av Johan har jag fått en jättegod parfym. Mer än så vet jag inte. ;)

image40
Hej, mössa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback