Som en kniv, ungefär.

Idag har jag hostat, hostat, träffat Marina och Vanja, hostat, fått mitt stativ, kollat på Grey's Anatomy, hostat och sen hostat lite till. Det sticker till i hela lungorna när jag hostar eller råkar ta ett lite för djupt andetag. Jag börjar hosta så fort jag kliver upp ur sängen och måste hälla i mig vatten och lägga mig ner igen. Nu börjar jag faktiskt bli lite rädd. På tisdag har jag varit sjuk i tre veckor, nu vill jag bli frisk igen!

Jaja, idag fick jag iallafall mitt efterlängtade stativ (eller staffliiii som emem brukar säga). Jag älskar det och tänker använda det jämt! Eller, det kommer jag nog inte göra, men ibland iallafall. :)

Nu slänger jag upp en bild som visar absolut tvärt emot det jag känner i mina lungor idag. Men det ska nog gå bra ändå, tror jag.




image61


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback