This is where we both go wrong.

Idag hade jag bestämt mig för att städa. Well, jag vaknade vid halv tolv och började städa rummet. Sen gjorde jag frukost och fastnade vid datorn framför Grey's anatomy. Jag har nämligen laddat ner ett par avsnitt och jag älskar dem! Nu orkar jag inte städa mer. Jag ska ta badrummet senare idag, när jag orkar. Äsch då, så jobbigt är det väl inte, men jag har ingen lust just nu i vilket fall som helst. Men jag lovar att jag gör det idag!


Igår var första dagen på evigheter då jag kände att jag verkligen hade tid över för att bara vara, vara med mig själv. Så jag tog fram pennor och papper och ritade lite. Ojoj, vad härligt det var. Jag var klar efter fyra timmar kanske och lite nöjd blev jag allt, men bara lite grann.

image37
Mitt rum som liiite städat iallafall. (A)

image38
Gårdagens teckning.

image39
En lite äldre och mycket finare teckning.


Kommentarer
Av: emem

DUMMA malin som inte målar något fint åt ememen och SNÄLLA malin som äntligen har kommit på vilken underbar serie greys anatomy är :D :D

Av: malin

emem, jag kan måla nåt fint åt dig när jag kommer på nåt som jag tycker passar dig. (och som jag inte vill ha själv ;D)

2007-06-13 @ 12:18:41
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback