Tragiskt.

Imorse ringde mamma och väckte mig och sa att jag skulle till vårdcentralen och kolla upp om min sjukdom kunde botas med läkemedel. Men neeeejdå, den gubben gick inte. Jag måste vänta på att det ska gå över av sig självt. Idag har jag varit sjuk i tre veckor. Det har gått så långt att musklerna i lungorna är helt cp. MEN, ikväll har det börjat kännas lite bättre. Jag hostar iallafall inte lika mycket, så nog blir det festande på midsommar, minsann! Jag har mina vita vinflaskor på kylning. ;)

Just nu har jag det nog tråkigast i världen. Eller iallafall i Sverige. Jag bara sitter här och har ingenting att göra, ingen film att titta på, inget bra på teven. Jag har en massa Grey's Anatomy att titta på, men ljudet på datorn har lagt av och varken jag eller någon annan som har tittat på den hittar problemet. Så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag får väl titta på Grey's utan ljud, fast med text och hoppas att den ligger rätt. Fan vad tragiskt. Hejdå.



image62
Johan är söt, tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback