Bajsstudent! :(

Först får jag beskedet att David (farbror) inte kan ta permis från lumpen när jag ska ta studenten, så han kan inte komma. Sen säger Helena (moster i Norge) att hon ska på bröllop och hinner därför inte att komma, och nu säger även Mia (faster i Norge) att hon börjar på ett nytt jobb och kan därför inte komma.

Det kommer väl sluta med att jag får ha min studentmiddag på mitt rum med datorn och TV:n. Regna kommer det säkert göra också, för det gör det bara på dagar då man verkligen inte vill att det ska regna. Bajskorv.

Hoppas iallafall att inte folk dissar Lisebergsresan. Jag vill verkligen dit, oavsett om vi blir 23 eller om vi blir 5 som åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback