Hej, lånedator.

Ja, i torsdags sa min dator "Nej, nu vill inte jag längre" och nätverkskortet slutade fungera. Ylva i supporten har sparat över alla mina saker på en extern hårddisk, och har jag tur så är min hårddisk dum så jag kan få en ny såhär inför studenten. Men sålänge som den fixas, så har jag en jätteful lånedator med sega knappar.

Idag har jag köpt min balbiljett för hela 550 kronor. Det var tur att min auktion gick för 2275 kronor så jag hade råd. Annars vet jag inte vad jag hade gjort, med tanke på att idag var sista dagen att betala. Men nu ordnade det ju sig. :)

Imorgon har jag dum redovisning, så nu måste jag äckelplugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback