Modevisning och tacos.

Hihi, idag stod lilla Johan listad i Aftonbladet. Han fick nämligen 1,7 på högskoleprovet och det tycker jag är väldigt bra. ;D Min smartiiii.

I går var jag och Emem och kikade på Lofta som var med i en modevisning på Blue Moon Bar. Den var bra och Lofta var framförallt bra. Hon hade sååå snygga kläder på sig och jag vill ha dom! :O

Vi åt av tacobuffén också, men den var inte så god. Det var massa majs och grejer i köttfärsen och jag gillar inte majsbajs. Men när jag åkte hem till Johan på kvällen så bjöd han på jättegod tacos. :)

I torsdags tog jag och Emem en heldag på stan och shoppade i timmar. Det var roligt, tyckte jag som inhandlade mig ett par nya skor. Jag ska ha dom på balen. Jo, jag hade ju redan köpt balskor, men dom här var mycket finare. (A) Jag fick också med mig två vita klänningar och en vit, jättesöt tröja hem. Jag är helnöjd! :)

Nu är det bara en vecka och tre dagar kvar till balen, och bara två veckor och fem dagar kvar till studenten. Hur kan tiden ha gått så fort utan att jag hann med?


image26
Bara för att Ememen gillar den.

Kommentarer
Av: emem

ja, jag gillar den bilden massa. faktum är att den sitter uppe i mitt rum ^^ tralalalaa.


Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback