UKM länsfestival Arvika.

Jag har aldrig gillat Arvika, utan mer tänkt att det är en liten håla som inte har något mer än en bra festival en gång om året och sen är det inget mer. I helgen var jag på UKMs länsfestival som iår hölls i Arvika. Jag fick tid till att strosa omkring med min kamera och jag kom på att Arvika är minsann inte så hemskt som jag trodde.
Det är jättefint och det finns en pizzeria som har det kebabköttet som jag verkligen gillar! Vad glad jag blir.


Imorgon kanske jag ska till Norge och skriva in mig hos Manpower. Det beror på vad Mias doktor säger. I annat fall så blir det nog nästa vecka som det blir Norge. För i slutet av sommaren och någon månad framåt ska ju jag och Johan jobba i Norge. Jag lite längre än honom, då han är ett år yngre och har skola i slutet av augusti. Men för att få jobb så behöver vi gå till Manpower och säga att vi vill ha jobb, samt fixa Johan ett norskt personnummer, och sånt kan verkligen krångla och ta tid, därför behöver vi fixa det i tid.
Själv har jag redan ett norskt personnummer, men jag har ingen aning om vad det är. Förhoppningsvis finns jag kvar i någon databas där borta så jag slipper krångla.

Nytt avsnitt av Desperate Housewives och nytt avsnitt av Heroes. Vi hörs sen, helt enkelt.






image1


image2


image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback