Att svinga sig i djungeln.

Ja, Emem fyllde år i tisdags, vilket resulterade i ett kalas hemma hos henne i lördags. Det var massa kul! Det bjöds på kakor och bullar, cola och marängtårta. Vi hade till och med en fiskdamm. Jag fick en mumsig godispåse att smaska i mig. :)

Efter det har det minsann inte hänt så mycket. Jag har mest... Varit. Sett på Grey's Anatomy, kollat på film, myst med Johan. Tja, inte så värst mycket utöver det vanliga, alltså.

Idag har vi varit ute och fotat lite, så nu tänkte jag slänga upp lite bilder. Varsågoda som följer:


         

Jag bjuder även på den här ytterst läckra bilden av myself in action ;)

image105

Kommentarer
Av: emem

du är fin malin :)


Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback