En mage som är som lera.

Ja, imorse var magen som lera. Eller kanske lerklumpar i bubblig Fanta, vad vet jag? Det kändes inte bra iallafall. Jag har väl aldrig blivit utfrågad sådär heller. Men som tur var så var Marielle och Dan väldigt, väldigt trevliga och jag skulle bli så överlycklig om jag fick jobba med någon av dem. Hoppashoppas. Tyvärr var det ju inte bara jag som blev kallad till intervju, utan ungefär 20 stycken, dock av flera hundra personer, så visst har man något attraktivt. :) Men nu är det då bara att gå och vänta... Och vänta.

Ikväll ska jag sova ensam. Så jag har proppat sängen full med kameran, akrylfärger, sminklådan, två väskor och kläder. Så det känns inte lika ensamt längre. Visst var det fyndigt?
Jag har köpt en vit tavla som jag ska måla på. Eller, jag har väl redan börjat. Det blir en flicka med röttbruntlila hår som står i regnkappa med paraply, ovanför henne är det små moln formade lite som lamm som regnar ut hjärtan. Det tycker jag är lite gulligt. Hihhihiihih. Ibland får man vara lite barnslig av sig. :)

Jag vill få igång ljudet på min dator så jag kan kolla på massa greys anatomy och lyssna på massa underbar hardcore och annan skrikig musik. Nu var det jävlar i min själ längesen. Uh, amejen!

Om min vän Emem läser det här, vilket jag vet att hon alltid gör, med tanke på att det bara är hon som kommenterar varje inlägg, så vill jag bara fråga om vi ska hitta på nåt roligt på fredag eller lördag? Kanske dricka lite gott och äta lite gott och dansa lite gott? :) Nå?

Kommentarer
Av: emem

haha! japp, im a reader ;D äta lite gott = javisst! dricka lite gott = javisst! dansa lite gott = haha, vart då? tyckte du att vi hade det trevligt sist vi dansade? ;D WEE. murr murr!

Av: Johan

jag läser också, fast jag är dum och inte kommenterar! ;)

2007-09-04 @ 22:30:04
Av: malin

emem: hmm, vi kan dansa på golvet till mitt rum? eller ditt rum? allt går bara man är kreativ sörru ;)
johan: jo, klart jag vet att du läser, men du är jättetaskig som aldrig skriver. det får det bli lite ändring på, tycker jag. :P

2007-09-04 @ 23:00:35
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se
Av: Bella

Haha, Jaa han är TOTALT hopplös, jag har gett upp hoppet om hans framtid som en Punktlig Patrik, för det går inte :D

2007-09-06 @ 16:40:38
In the fifth, my ass goes down: http://anomalhy.blogg.se/
Av: Isabelle

Hej Malin! Hörde av din kära mor att du hade sökt jobb på Carlings och skulle på intervju. Tänkte bara kika förbi och kolla om du har fått något besked om du fick det eller inte?

2007-09-07 @ 13:46:00
In the fifth, my ass goes down: http://www.triffin.blogg.se
Av: malin

bella: nä, dom skulle ta helgen på sig att tänka och hör av sig i veckan om jag har fått det. så vi får hålla alla tummar vi har, tycker jag. :D

2007-09-07 @ 17:02:38
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback