Kratta lövhög.

Nu är min tavla klar. Eller ja, den jag pratade om sist alltså, nu har jag börjat på tre nya. Ja, du läste rätt, jag håller på med tre tavlor på en och samma gång. De hör nämligen ihop och ska ha samma färger, så jag grejar med alla samtidigt och idag har jag suttit med dem hela dagen. De kanske är färdiga till nästa helg, om jag har tur. Det blir så mycket pill och sånt kul. :)

Henrik ringde förut, han berättade att min sista lön från Norge för 11 dagars arbete var 9300 nok. Det blir nästan 11.000 sek, det! :) Wiiie! (Ni förstår, jag får in min norska lön på Henriks konto eftersom att jag inte har något eget och inte ville skaffa heller när jag ändå bara skulle vara där över sommaren.)

Imorgon vill jag shoppa. Jag har blivit helt shoppinggalen. I lördags köpte jag två väskor på en gång. Det gick på flera hundra kronor. :( Sen köpte jag ju dukarna och färgerna till mina tavlor, också flera massa hundra. Jag fick sån ångest att jag inte ville kolla fler affärer utan åkte hem med detsamma! Men nu känns det bra igen och jag är redo för ännu en runda på stan. Fast det är inte lika kul att shoppa ensam. Hoppas att jag springer på Emem på hennes lunch, så kan hon haka på! (JAAAAAAA!!!) Hon är ju i princip den enda vännen jag har just nu. Det känns lite konstigt, faktiskt. Men men, hellre en mycket nära vän än 20 halvdana vänner. JAPP!

Jag tänkte ta och bjuda på lite bilder från höger till vänster. Kolla vettja!


         

1. Jag i min jättehärligt snygga och röda skinnjacka.
2. Min färdiga och färgglada tavla.
3. Jag i mitt nyklippta, korta och röda hår.
4. Johan spelar Wii.
5. Jättegammal bild på Emem som jag verkligen älskar! (Haha, var fick jag idén om att göra den helt färgad sådär ifrån egentligen? Konstig man var när man var liten.)

Kommentarer
Av: emem

haha, du är så rolig :D tyvärr så är jag inte så tät i fika-fickan. men jag kan nog skrapa fram till en cola iallafall. Och vet du, andreas ska till norje på jobbintervju i slutet av månaden, så ska jag hänga på och också fixa jobb. BLÄÄ för sweden. pusiiiiiiii. jag älskar dig också ;)

Av: Isabelle

Damn, inte visste jag att du var så duktig på att måla. Du får gärna måla något fint till min och Kristians nya lägenhet ;)

2007-09-10 @ 09:38:53
In the fifth, my ass goes down: http://www.triffin.blogg.se
Av: malin

emem: oj, vad är det för nåt coolt jobb han ska på intervju till då? ojojoj, om ni fixar jobb och flyttar upp redan snart, så kanske det blir jag som hakar på er sen, haha :D massa äckelblä för sverige, norge är det enda rätta!
bella: it will cost you ;)

2007-09-10 @ 12:10:14
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback