Karlstad Universitet.

Idag var jag alltså på första träffen av distanskursen fotografins filosofi som jag ska läsa nu i ett år. Det verkar jätteintressant och jag är väldigt förvånad över att det verkar vara så mycket praktiska grejer vi ska göra. : )

Imorgon ska jag till Universitetet igen och jag minns inte riktigt vad det var vi skulle göra, men kul blir det nog. Och hallå, vad sjukt olika vi på kursen är, och så olika åldrar! Nästan alla verkar vara lärare, så om jag har tur lär jag känna någon som kan guida mig senare. Jag har ju själv tänkt bli lärare. : )

Nu ska jag trycka i mig lite godis och kolla på lite film.
Godnatt!


Kommentarer
Av: Mia

Lärare? I vad?

Av: Malin.

I konst eller nåt. :) Finns en på kursen som är högskolelärare. Värsta utbildade människorna. Så kommer jag där helt efter. :P

2008-08-30 @ 17:59:00
In the fifth, my ass goes down: http://www.castlebabe.se

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback