Skiss-samling.

Jag fick en förfrågan för några dagar sen från en tjej som ville att jag skulle lägga upp lite blyertsskissade bilder. Så det tänkte jag göra idag. Hon har tidigare beställt konst av mig och funderar nu på att beställa igen. Sånt känns bra. Återkommande kunder vill jag ha. : )

Så, här får ni ta del av några skisser (som jag faktiskt hoppas att flera av er redan har sett) från år 2008:

              
                


Längst upp har vi några ur Gossip Girl-gänget,
på raden under har vi två beställningar och en skiss på
Sarah Jessica Parker.




Kommentarer
Av: Anonym

Vad duktig du är =) Jag kommer beställa igen, måste bara hitta någoting jag vill ha skissat :D

2008-08-24 @ 17:10:48
Av: Malin Björk

Jag har två bilder, en på mig och en på min pojkvän. . Kan du typ fixa ihop oss på samma bild?

2008-08-24 @ 17:12:29
Av: malin.

Okej. Jadå, klart att jag kan. :)

Av: Malin Björk

Fasen så braa.. Ska bara bestämma mig först :)

2008-08-24 @ 21:15:14
Av: malin.

Gör det! Sen är det bara att maila mig, vet du. : )

2008-08-24 @ 23:02:30
In the fifth, my ass goes down: http://www.castlebabe.se
Av: Kalle

Grymt fina bilder :) Du verkar vara grymt duktig!

Tar du emot beställningar?

2008-08-31 @ 09:29:19
Av: Maja

Å vad fint du ritar!!!

2008-09-16 @ 16:59:45
In the fifth, my ass goes down: http://hahahaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback