Torsdag.

Ikväll bär det av till Karlstad och i helgen ska jag plugga, har hur många föreläsningar som helst, jag ska på middag hos Johans föräldrar, och så ska jag måla massor! Åtminstone tre (fast helst fyra) tavlor. Det ska bli så kul att lägga upp dem och visa hur det ser ut steg för steg. För det är verkligen stor skillnad på när man bara lagt en grund och när man har kommit igång med skuggningen. Hoppas att det blir uppskattat. : )

Nu ska snart Johan iväg och jobba kväll. Jag tycker synd om honom för han kom hem klockan åtta imorse efter att ha jobbat natt, fick sova några timmar och nu ska han jobba igen. Och i helgen blir det massa plugg för hans del också. Men jaja, pengar får han ju iallafall. Till skillnad från mig. ; )

Kan inte någon bara komma och säga att min konst är bäst och ge mig några miljoner för den? Det hade varit bra, tycker jag.




Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback