Fred Claus.

Vi såg på Fred Claus förut till och efter middagen. Massa mysig julfilm, men då gillar ju jag julfilmer ganska mycket. Julen är så bra över huvud taget! Sevärd film iallafall.

Nu ligger alla andra och sover. Det är mörkt och tyst, men jag är inte ett dugg trött. Så jag funderar på om jag ska se på en film i all min ensamhet innan jag lägger mig. Eller jag kanske skulle se på senaste Desperate Housewives-avsnittet? JAAAA! Och kanske en film efter det? JAAAA!

Imorgon ska jag upp med Johan på morgonen och så ska jag in till Panduro och shoppa målardukar. Mina julbeställningar ska vara klara senast fredag morgon den här veckan, har jag bestämt.



Ganska så mesig bild på mig, men jag är rätt mesig ibland. Jag menar, det är ju så inne att vara mesig nu för tiden. Så därför är jag det just nu. Vem vet vad jag är imorgon?

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback