Jag är tydligen en upptagen människa.

Jag är iallafall det när jag är i Sverige. Det är så sjukt mycket man har att göra då, och speciellt nu när det är jul. Jag har inte varit i kontakt med en dator på nästan två dygn. Jag var på stan med Johan, sen gick jag till pappa, blev kvar där, en dag gick, då gick jag på Bergvik, stan och sen direkt till Johan på middag och direkt till pappa på uppesittarkväll. Nu har farmor, Henrik och Johan åkt hem, pappa har gått och lagt sig och här sitter jag och min bror, Mick, och kikar på Mysteriet på Greveholm. Mick tycker inte om att den är på skånska, men jag gillar skånska, iallafall ibland.

Men nu vet ni iallafall vad jag har pysslat med. God jul, förresten! Det blir nog ingen bra uppdatering under juldagarna heller. Jag menar, julafton umgås jag med familjen, sen ska jag sova hos Johan. Och på juldagen är det ju supasupasupa som gäller och på annandagen är jag ju för bakis för bloggen.

Puss. :)

Kommentarer
Av: - LSW -

God Jul!:)


Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback