Jag hjärta nyår, typ.

Happ, då blir Johan tvungen att vara i fittäckelnorge på nyår, och jag i kuksvettsverige. Kul! Ja, det kanske man hade sagt om man hade haft en liten liga nära vänner att fira med, men icke. Därför hade jag sett väldigt mycket fram emot att få fira med Johan och kanske iallafall någon vän. Det blir väl jag och två vinflaskor, helt enkelt.

Det brukar ju bli så lyckat för min del på nyår. Inte.
- Förra året gick jag hem och la mig innan tolvslaget och hade ränndreta (Mmm, mys, sprutlackering. Ni får hemskt gärna bli äcklade nu, det är lugnt, jag vill att ni ska vara det).
- Året innan var jag på en fest på Rud där jag inte kände en jävel och folk rökte hasch, inte min grej så jag och några tog en taxi hem till mig, en kvart innan tolvslaget. Hemma hos mig satt pappa och typ tre till och det var skittråkigt.
- Året innan det var det så tråkigt att jag inte ens minns en minut av dagen.
- Och året innan det söp jag mig bara svinfull och satt och grinade för att min kompis hade dött några veckor tidigare.

Vafan, hade jag verkligen väntat mig en bra nyårsafton? Patetiska jävla idiot.

Kommentarer
Av: Jhna

Men träffa mig o Johanna o compani på nyår då? :) Vi vill ha med dig, snygging.

Av: Malin Schlott.

Ja, jo, jag pratade med Johanna. Men hon pratade på att du kanske skulle vara i Kil, och det är ju lite jobbigt. :P

2008-12-29 @ 14:15:55
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se/
Av: Viktoria

nyår ær så jævla hype och skit før dom flesta. chilla med din mamma eller nåt istællet, det ska jag gøra ^^

2008-12-29 @ 14:42:31
In the fifth, my ass goes down: http://vickypedia.blogg.se/
Av: Mia

jag å henk å tina har inga planer än heller

inte simon å suss heller..

vi får väl styra fest? =)

2008-12-29 @ 16:20:28
In the fifth, my ass goes down: http://zeppomia.blogg.se/
Av: emem

Jag håller med dig! Nyår är alltid så överskattade och blir bara pannkaka jämt. Tacka vet jag inte nyår!

2008-12-30 @ 20:40:18
In the fifth, my ass goes down: http://ememsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback