Nyårsafton och illamående.

Usch. Feber, illamående, huvudvärk och magen bara hugger helt konstigt. Illamåendet sträcker sig på ett så konstigt sätt, jag mår liksom illa i benet, känns som att jag inte kan stå på det, ungefär. Skitläskigt. Och spyfärdig som om jag fått i mig för mycket sprit. Nä, särskilt pepp på att fira nyår är jag minsann inte iallafall. Kanske bara borde ta och käka lite mat med mamma, Marina, Vanja, Waino, Mick, Felicia, Simon och Rune och sen gå och lägga mig. Se på film eller nåt. Det är iallafall vad jag borde göra. Vi får väl se.

Kommentarer
Av: Mia

men malin då..

kanske hemska influensan?

hoppas du mår bättre snart


Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback