Önskelista till Tomten. (Vi vet ju alla att han egentligen faktiskt finns)

- Symaskin (gärna en röd, en).
- Extern hårddisk, stor, min lilla 250gb:are fyllde jag ett par dagar efter att jag köpt den.
- En liten söt väska med lång axelrem, röd, gärna med rosett på.
- Röd vinterjacka. Jag har ju fortfarande min gamla svarta sen flera år tillbaks.
- Stora, röda handdukar.
- Andra röda saker. Jag gillar rött. Röttrött.
- Målarkurs.
- Presentkort på kläder, skor osv. Mer sånt. Det gillas.
- Kött/kyckling. Ja, på riktigt. Kött är dyrt och jag gillar kött. Så why not?
- Danmarks/Tysklandskryssning. Avgång från Oslo.
- Lite fler grytor kanske vi behöver också. Efter att vi skaffat spis, såklart. Vilket vi inte har än.
- Hatthylla, skohylla, stång till badrummet med krokar (svartsvartsvart, faktiskt).
- ProMarkerTuschpennor.


Sådär, Tomten. Nu vet du vad jag vill ha.

Kommentarer
Av: Tomten

Nu återstår det bara att se om du varit en snäll flicka i år...

2008-12-01 @ 15:43:18
Av: Malin Schlott.

Tomten: Jag har faktiskt det. Jag lovar. Kolla naughty/nice-listan bara :)

Av: Sussi Wensmark

Kul att det finns fler som vet att tomten finns:)! Hoppas du och Johan fick det du önskade dig!



Kram



Sussi (Johans faster)

2009-01-11 @ 20:22:22

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback