Sammanfattning 2008. Bara för att jag gjorde en förra året.

1. Gjorde du någon iår som du aldrig gjort förut?
- Man gör väl egentligen något nytt varje dag, så ja.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Hade bara ett, att ta tag i hälsan. Gick rätt bra till en början, faktiskt.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar iår?

- Flera släktingar, mamma och pappa fick en varsin ny unge också.

4. Dog någon som stod dig nära?
- Gammelmormor dog, men jag har aldrig stått henne nära.

5. Vilka länder besökte du?
- Sverige, Norge, Danmark och Italien.

6. Är det något du saknat 2008, som du vill ha 2009?

- Jobb.

7. Vilket datum från 2008 kommer du alltid att minnas?
- 22 Mars.

8. Vad var din största framgång 2008?
- Jag sålde över 40 tavlor/skisser/affischer mer än förra året.

9. Största misstaget?
- Misstag och misstag, kanske borde ha hanterat vissa saker annorlunda, dock.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Skar mig i fingret när jag, Johan och Erik flyttade in i lägenheten i Oslo.

11. Bästa köpet?
- Definitivt min svarta kjol som går upp över hela magen. Köpte den i mars och är ännu inte ett dugg trött på den.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Vin och Oslo-hyra.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Alltid Johan.

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
- M.I.A - Paper planes, MGMT - Time to pretend.

15. Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år?
- Både gladare och ledsnare skulle jag vilja påstå.

16. Vad önskar du att du hade gjort mer?
- Tränat.

17. Vad önskar du att du hade gjort mindre?
- Latat mig.

18. Hur tillbringade du julen?
- Hos min farbror i Grums med pappas släkt.

19. Blev du kär iår?
- Jag blir mer och mer kär för varje dag som går.

20. Hur många one night stands?
- Inte min grej, speciellt inte eftersom att jag har Johan sen 27 månader tillbaks.

21. Favoritprogram på TV?
- Gossip girl, Heroes, Desperate housewives, How I met your mother.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
- Nej.

23. Bästa boken du läste iår?
- Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson.

24. Största musikaliska upptäckten 2008?
- Hello Saferide och MGMT.

25. Något du önskade dig och fick?
- En lägenhet tillsammans med Johan (och en Erik på köpet ;P)

26. Något du önskade dig med inte fick?
- En miljon läsare om dagen på bloggen? Haha, nej, jag vet inte.

27. Årets bästa film?
- Bara för att jag är så dålig och inte kommer på så många så säger jag Burn after reading. Puckade Brad Pitt är den bästa Brad Pitt.

28. Vad gjorde du på din födelsedag?
- Åkte buss från Oslo till Karlstad. Käkade en halv pizza-wrap på Deli de luca, fick tårta när jag kom till Karlstad. Pussade lite på Johan.

29. Finns det någonting som kunde gjort ditt år bättre?
- Jobb eller skola.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
- Flickig. Jag har haft på mig byxor max 10 gånger på hela året.

31. Vad fick dig att må bra?
- Johan säger jag ju.

32. Vem saknade du?
- Jonas. Fyra år sen han dog nu.

33. Vilken kändis var du mest sugen på?
- För att slå till med en ny och inte Johnny Depp som jag brukar: Ed Westwick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback