Äntligen är mina affischer här!




Nämen titta! Jag har fått hem en massa affischer som jag beställde för någon vecka sen. Det är nämligen så att folk har frågat lite om man kan köpa såna teckningar som jag målar i Photoshop. Och det kan man! Faktum är att jag redan har börjat sälja. Så kom igen nu, det är bara att beställa. Har jag inga på lager så beställer jag bara nya.

Priserna ligger på 200-500:-, då den största som kostar 500:- är 50x75cm på ett ungefär, beroende på vilket format teckningen har.

Kolla bara under kategorin "Konst och annat kladd" här till vänster, så finns alla mina digitala teckingar där.
Vill man köpa någon så är det bara att malia till [email protected]

Puss! :)

Kommentarer
Av: Jennifer

Hejsan !

Jag vill bara säga att jag gillar verkligen din konst mer än photoshop bilderna. inte för att jag inte gillar photoshop bilderna, men dem du ritar/målar själv är så mycket mer.... vad skall man säga... levande på något sätt. grattis på din födelsedag ännu en gång och ha det allra bäst!

Mvh/Jennifer

Av: Mierz

Hmm, ska kolla i min plånbok om jag har råd med en affisch. :)

2008-11-01 @ 16:05:08
Av: Karolina Olsson

Hej. Var har du beställt affischerna ?

2008-11-01 @ 16:33:02
In the fifth, my ass goes down: http://linasdagbok.blogg.se/
Av: Susannne

Åh va käckt :D en del av dom är riktigt fräcka!

Du kommer nog få en hel del köpare på dem.

2008-11-01 @ 18:44:31
In the fifth, my ass goes down: http://susannne.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback