Julmust är gott. Vi har bunkrat upp med 8 flaskor för den här veckan.

Och så var man hemma i det norske land igen. Johan jobbar natt, så det blir bara jag och Erik hemma inatt.
Förut köpte Henrik sånt där vin-kit som man bara ska tillsätta vatten och några påsar med jäst och grejer, och så ska det stå och bli vin av det. Vi blandade iallafall förut och tänkte att vi ska dricka det på Lucia-festen. Haha, vi får väl se hur gott det blir. :P

Haha, just det, världen är så liten! Min farbror Henrik har börjat träffa en tjej, som han/vi inte bara har gemensamma vänner med, utan idag upptäckte vi att min pappas gamla kompis sen way back, "Anden", är hennes bror.
På stan förut: "Vart försvann Jocke nu då?", "Hmm.. Han står där borta och pratar med....... Min bror!" Haha :D

Nu ska jag se på filmen Prime. Jag har ingen som helst aning om vad den handlar om, men det brukar bli helt okej ändå.
Puss. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback