Lördag i Karlstad.

Åh, jag finner ingen inspiration till något alls! Och jag är så sjukt trött efter arbetsveckan. Det är ingen lek att leka med 18 barn i sju och en halv timme var vardag. Men det går iallafall bättre och bättre ju mer jag lär känna ungarna och det är ju alltid positivt. Nu vet ju till och med de flesta vad jag heter på Blå. Yay. Jag ska jobba där på måndag också, sen vet jag inte hur mycket jobb det blir.

Idag bjuder mamma på middag och sen födelsedagspresent. Undrar vad det kan vara.
(Inspiration, finn mig)

Kommentarer
Av: mawe

ingen lek att leka med barn? xD fint formulerat ;)

2008-11-25 @ 19:41:24
Av: Malin Schlott.

Lite det som var meningen. :)


Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback