Min första tusch-teckning! (Sen jag var ett barn alltså)




Och det är verkligen något jag behöver öva mig mer på. (Och behöver jag ens säga att pennorna är köpta på typ BR Leksaker för säkert sjuåttanio år sen?) Men kul var det och definitivt något som jag vill testa igen! Synd bara att jag bara hade typ fem pennor eller något och inte hade så mycket till val när det gäller färgerna.

Nu ska jag ta mig ett bad. Sen ska jag titta på andra DVD:n av Pelle Svanslös julkalender. Åhja, här är det julstämning som gäller. Imorgon ska jag på skyltsöndag. Mm, det ska jag. :)
Pussi.

Kommentarer
Av: tess

jättesnyggt :)

Av: Jeanette

Men det var ju ändå jätte bra gjort och med lite övning kommer det bli skit snyggt!

2008-11-30 @ 11:14:17
In the fifth, my ass goes down: http://miniskea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback