Och för att det snart är jul...

... så får ni ju inte glömma att skicka ett fint julkort till era nära och kära. Iallafall till era närmaste.
Jag har skickat efter 100 stycken julkort, i två olika varianter. Det ena skickar och ger jag till mina närmaste. Den andra sorten tänkte jag att ni läsare kan få skicka till era i utbyte mot en mindre summa. Maila mig på [email protected] om det låter intressant.

Julkortet ser ut såhär:



Jag skickar det till angiven adress och om man vill så klistrar jag även på det på ett fint papper och skriver vem det är ifrån (eller annan önskad text).

Puss. :)

Kommentarer
Av: Sofie

Svar: Tack så jättemycket, Malin!!!!! :D :)

Av: Ellen

Gud va fin!

Du är verkligen duktig!

2008-11-30 @ 00:09:53

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback