Vinnaren av tävlingen!

Med motivationen: "Ja, varför ska jag ha denna affisch? Jag tycker jag ska få den för att jag skulle helt enkelt bli galet glad utav det. Det var du som fick mig att börja måla tavlor själv för ett år sedan och jag har alltid inspirerats jättemycket av dig (vilket du kanske har sett :P). Det skulle vara obeskrivligt kul att få ha en bild gjord av dig på väggen. Att måla lugnar mig och har gjort mig till en lyckligare människa. Det har jag dig att tacka för så jag hoppas jag vinner denna tävling. :)"


Grattis, Mikael! Jag har sett hur du har inspirerats av mig och jag tycker att det är jättekul! Det är nog den bästa belöningen man kan få när man målar.

Du kan ju kontakta mig på min mail: [email protected] (eller bilddagboken om du föredrar det).

Kommentarer
Av: Dea

Gud så fina bilder du gör! Vilket program använder du?:P


Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback