FredagLördagOnsdag, typ.

Jag ska låna tandkrämen som Johan kom hem med imorse. Han fick den gratis. Idag är det fredag-lördag, fast jag och Erik kom fram till att det är onsdag. Eller iallafall att det lika gärna kunde vara en onsdag. Det är så vi stackars arbetslösa tänker. Ja, visst är det synd om oss? Nu ska jag kissa. För vi har iallafall en toalett. Men ingen dusch än. Tur att Kim och Madde har dusch, så man slipper gå runt och lukta lik, eller kanske till och med något ännu värre. Grannen (inte Grannen, utan jag menar min andra granne, Rolf) spelar musik. Jag tycker att han kan gå och lägga sig.


Ja, jag är trött och borde sova. Märks det?
Inte puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback