Herrljunga Päroncider.

Idag har jag druckit Herrljunga Päroncider. Mums tyckte jag och plötsligt var den slut. Som alltid. Imorgon måste det städas och diskas. Det måste faktiskt det. Jobbigt.

Och snart fyller jag hela 20 år. Det ska bli spännande att få uppleva. Att plötsligt få visa upp sin egen legitimation på uteställena i Oslo (för det finns ju nästan inga 18-årsställen här). Och massa roliga presenter vill jag ha, och bra presenter vill jag också ha, såna som jag kan ha användning för. Önskelista finns ju längre ner i bloggen för mina nära och kära. : )

Tjatigt, tråkigt, sluta läsa nu. (Nej, det där menade jag inte. Fortsätt läsa.)
Puss.

Kommentarer
Av: Jhna

Miih då får vi komma och fira dig riktigt ordentligt :) Fast alltså... jag kommer ju inte heller komma in på nåt ställe i Norge i så fall :(

Av: Malin Schlott.

Nä, men jag vet iallafall ett 18-årsställe som är bra! : )

Men firandet blir ju i Karlstad, så då kommer du väl?

2008-10-22 @ 12:20:30
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback