Idag är ingen bra dag.

Idag är det en sån där dag då jag bara vill hem till min säng i Sverige och bara ligga där. Inte göra någonting, inte bekymra mig över någonting. Bara vara där, med mina tavlor, gärna en Johan vid min sida, tittandes på någon bra serie. Desperate Housewives, Heroes, Gossip Girl. Ingen hyra, ingen hysteri över att skaffa mig ett jobb, för pengarna jag får för mina tavlor räcker gott och väl när man inte har någon hyra. Det finns minst 20 skäl för mig att ge upp och åka hem, men bara ett enda för att stanna kvar.

Det här är en riktig skitdag.

Kommentarer
Av: Johan

Det löser sig. Tack för att du stannar med mig!

Av: Anonym

All löser sig till det bästa vetu =)

2008-10-23 @ 09:53:43
In the fifth, my ass goes down: http://sletjenny.blogg.se/
Av: Malin Schlott.

Thank you, guys. Ni är bra. : ) <3

2008-10-23 @ 23:24:51
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback