Lyckad dag, mindre lyckad natt. But still.

Oj, vad dåligt jag har uppdaterat idag. Fy på mig. Men jag har faktiskt varit upptagen. Först sov jag till elva. Sen åkte jag och Mia till stan på Bondens marked, smakade på massa kul och gott. När vi kom hem sov vi lite middag, städade och sen har det varit förfest här resten av kvällen. Egentligen skulle jag varit på krogen med de andra nu, men jag gick hem innan jag hann sätta mig på t-banan till stan. Kände att magen började göra skitont och hade säkert gett vem som helst en tusenlapp för en toalett just då. Tur att vi bara bor någon minut ifrån t-banan.

Nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på en film. (Hoppas bara inte att jag har druckit för mycket för film, man tror ju alltid att man är nyktrare än vad man egentligen är.)

Puss. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback