Önskelista (Jag fyller ju 20 snart).

- Mest vill jag ha ett jobb, helst ett jag tycker om, i Oslo eller Karlstad.
- Sån där maskin som bakar bröd åt en.
- SodaStream (eller någon billig kopia, bara den ger mig kolsyrat vatten).
- Smaker till det kolsyrade vattnet (kolsyrat vatten är bland det äckligaste jag vet).
- Kläder (eller presentkort som jag kan lägga på kläder, det behövs).
- Målardukar, penslar, färger.
- En ny pyjamas, gärna en rutig och pösig.
- En krogrunda med gratis drinkar hela kvällen.
- En vinterjacka (min är inne på tredje året, jag tvättade den så ärmarna är nu för korta. Kul liv).
- Målarkurs.
- Grafisk Design-kurs.
- Alkohol, gärna vin.
- Biljetter till MGMT i Stockholm i november.
- Biljett till Arvikafestivalen.
- Biljett till Emmabodafestivalen.
- Biljett till någon annan festival (festivaler är ju alltid kul).
- Lokal till min födelsedagsfest, 1 november (och obegränsat med alkohol den kvällen).
- Smycken (silver, gärna med svarta stenar).


Så nu behöver ni inte fråga mig vad jag önskar mig längre. Ge mig allt.

Kommentarer
Av: EllenAllis

Målar kursen behöver du verkligen inte men en soda stremer behöver man alltid vill också ha en men jag hatar dock kolsyrat vatten så då blir ju smakerna lika viktiga...

2008-10-15 @ 15:21:24

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback