Smet.

Haha, vi bor verkligen i en gammal butikslokal, med dörrarna kvar och allt, och stoooooora fönster. Känns helt skumt, men bra. :P

Ikväll bär det av till Karlstad. Den här helgen är det nämligen dags för träff på Universitetet igen. Det ska bli skoj. Vi ska fota analogt, har jag för mig. I helgen ska jag även träffa Johanna (och kanske Erik? Om han vill, vill säga :P). Det ska bli megakul! Har saknat deras söta trynen, faktiskt. :)

Idag måste jag hämta en kopia på mitt skattekort och ge det till Allan på Manpower också. Jobbigt, det regnar ju. :/



Idag bjuder jag på en bild också. Inte lika glad bild som det brukar vara, men det struntar jag i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback