Tidig morgon.

Jag gillar inte att vara vaken såhär tidigt på morgonen, speciellt inte eftersom att jag inte gick och la mig förrän klockan halv tre inatt (och somnade sent därefter). Blö. Vad ska jag egentligen göra med den här dagen? Jävla arbetslös. Jag avskyr att det är sån kris. Det finns liksom nästan inte ett enda jobb att söka. Och söker man inget, så får man inget. Jag söker ungefär ett jobb om dagen. Mer än så finns det inte. Inte på NAV, finn och Manpower tillsammans ens. Nä, på torsdag ska jag till Sverige och måla, och jag åker inte tillbaks till Norge förrän mina beställningar är färdigmålade (eller om något annat kul dyker upp). Det tror jag blir bäst, att få måla i lugn och ro. : )

Och snart fyller jag år! (Vilket påminner mig om att två stycken jag känner fyller år idag. Well, grattis på er!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback