Tisdag.

Tavlan som jag pratat om att jag målat på är nu klar. Tänkte ta kort på den lite senare idag och lägga upp här. Just nu hinner jag inte. Om tio minuter ska jag ta t-banan ner till Jernbanetorget och möta upp Johan och Erik på Bussterminalen. Erik ska nämligen imorgon gå på samma kurs som jag gick på förra veckan. Får se om han har bättre tur än mig. Mig var det minsann ingen som ringde upp efteråt, och ändå verkade de så positiva när jag lämnade in mina uppgifter. Jaja, kan ju knappast säga att inte det hänt tidigare.

Imorgon fyller jag år och då drar jag med 17:00-bussen till Karlstad. Gööööött. Frågan är om jag kommer tillbaks hit något mer. Motivationen är ju inte direkt på topp iallafall. Och intervjun jag ska på idag, luskade jag reda på (efter hur lång tid som helst, krångligaste företaget) att det är ett telefonförsäljningsjobb. Jag vill verkligen inte jobba med sånt. Jag kan ju för fan knappt prata med min egen mor i telefon. Jävla helvete. Får se om jag ens orkar släpa mitt jävla arsle till deras kontor, när jag inte ens vill ha jobbet.

Dö aldrig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback