Carl-Einar och jag.

Gash, jag är helt slut. Och jag har bara jobbat två dagar på ICA hittills, vilket betyder att halva arbetet är gjort. Arbetsuppgifterna är iallafall helt okej, det är mest fötterna som gör ont. Två dagar kvar iallafall. Lagomt.

Idag fyller min fina svärmor år. Jag är sjukt avundsjuk på henne. Hon ska gå på Carl-Einar Häckner idag i Karlstad och jag hade så gärna varit där! Åhåhåh. Visst har jag sett honom förr, men jag kan bara inte tröttna. Han är så fruktansvärt mysig, rolig och bra.

Nu ska jag försöka att samla kraft till att baka lite. Jag är så sötsugen. :)
Puss.

Kommentarer
Av: Erik

Gott med baka! Mums.



Idag har jag sökt jobb på en barnehage. :D

Av: Johannes

Åhh jag vill också se Carl-Einar. Har sett honom många gånger men kan aldrig få nog. Han är grym, både som trollkarl och som musiker ^^

2008-09-24 @ 23:35:56
In the fifth, my ass goes down: http://soundtest.bilddagboken.se
Av: Malin.

Erik: Ja! Mina dubbla chokladkakor med jordnötssmör mellan kan man helt enkelt inte tröttna på. Nu äter jag dem till frukost innan jobbet.



Johannes: Verkligen! Jag är riktigt besviken att jag missade honom. Hade ju planerat att gå, egentligen. Men nu jobbade jag ju den här veckan. Hyran går ju tyvärr före nöjen.

2008-09-25 @ 06:48:27
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se/
Av: Malin.

Och Erik! Jag läser din blogg, så jag vet ju såklart att du sökt jobb på barnehage. :D Yay, snart bor vi ihop! :D

2008-09-25 @ 06:50:15
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback