Föd nån gång, då!

Jag har målat och skissat en massa den här helgen, men jag är ju så knäpp, för jag glömde ju självklart kamerasladden i Oslo, så inte kan jag lägga in några bilder i datorn. Gah. Men jag ska väl tillbaks till Oslo någon gång under veckan. Om mamma bara kunde ta och föda någon gång. Det känns ju så dumt att åka till Oslo och så föder hon någon dag senare och så har inte jag möjlighet att åka till Karlstad på flera veckor eller nåt. 14 dagar över tiden idag. Jaja, vi får väl se vad som händer.

Nu är jag väldigt hungrig och ska nog ut i köket och kolla vad som finns att äta. (Sen blir det att kolla massor på Heroes också, säsong tre börjar ju snart och jag måste färska upp minnet genom att kolla på hela säsong två igen!)


Kommentarer
Av: gurr

en bra grej är dom hära usb-kablarna man kan köpa i affärer. de kan man ha till canon-dslr:ar (och andra märken med kanske). porten är nämligen väldigt vanlig i annan elektronik. har fleeeeera extra om jag skulle tappa bort eller glömma.



Har även en 5-meters till direktvisning vid porträttfotografier :D


Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback