Johan, min Johan.

Idag ska jag tillbaks till Oslo igen. Johan hämtar mig på terminalen ikväll, min packning är ju jättetung! :P Han är ledig idag, så han föreslog igårkväll att vi kunde ta och hitta på något ikväll. Vi får väl se vad det blir. :)

Och hallå, jag har varit jätteirriterad på att mitt skattekort tagit en evighet att komma, så säger Johan att de hittade det i en hög med reklam!  Haha, hoppas att jag hinner använda det på min Deli de Luca-lön som kommer på måndag. Mia ska ju ha 2500 kronor i hyra av mig, och jag jobbade ju bara i en vecka, så jag vill ju helst inte att de ska dra 50% skatt för mig. Men nu hoppas jag på att få lite pengar över iallafall.

Nu ska jag bara slappa och kramas lite med den nyfödde tills min buss går strax efter klockan sex.
Puss. :)

Kommentarer
Av: Jhna

Varför ser man aldrig dig i Karlstad längre? :( Jag & Johannis ska ju göra stan osäker ikväll. Du borde vara med, sugarpie!

Av: Malin.

jag vet, det är så dumt. jag tänker alltid på att höra av mig när jag väl är i karlstad, men så har jag alltid så mycket att måla :( men så fort jag har lägenheten fixad i oslo så får ni komma hit och göra oslo osäkert! :)

2008-09-12 @ 15:39:00
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback