Städdag.

Idag har vi städat på här hemma, imorgon är det nämligen visning av lägenheten på Sinsenveien. Vi får hoppas att vi hinner klart. Johan tog nyss moppen ner till vårat kebabställe och köper kebabtallrik till honom och Henrik, och så en kycklingtallrik till mig. Det ska bli riktigt gott, faktiskt.

Åh, vad jag längtar tills vi kan ta en egen lägenhet. Då ska Johanna och Johanna komma och hälsa på oss, har jag bestämt. Och vi ska ha det så kul! :) Fina flickor.

Och Johan hittade stora Urge på ICA förut, åhåhåh! Såna har jag inte sett sen jag bodde i Oslo i högstadiet.
Imorgon blir det antagligen kräftskiva hos Kim och Madde också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback