Tredje syskonet, andra brodern.



Hej, fina och väldigt ojämnt klippta luggen! Ja, det är givetvis jag själv som klippt, och inte är jag någon frisör, inte. Men jag gillar den ändå.

Hursomhelst så fick jag iallafall en lillebror igår, det betyder att år 2008 har jag fått två nya syskon (Nea föddes i januari). Det är inte bestämt vad han ska heta än, men Simon insisterar på Rune, det tycker vi andra är taskigt. Jag ska iallafall fota ungen lite idag och lägga in senare. Hoppas ni har en bra dag där ute! (Och mina besökare har ökat något så enormt, himla kul! :D)

Kommentarer
Av: Sara

Asläcker frisyr! Du passar hur bra som helst i det! Rockigt Snyggt! (y)

Av: fredrik

Dina föräldrar e på det alltså :)

2008-09-11 @ 20:11:27
In the fifth, my ass goes down: http://freohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback