Fina veckan.

Nu börjar min semestervecka i Karlstad lida mot sitt slut. Det har varit otroligt roligt och jag har hunnit med en del. Jag har bland annat träffat Johanna (festat med Johanna, sovit hos Johanna, ätit pizza med Johanna, följt med när Johanna har piercat sig på Fisheye och tv-myst med Johanna). Jag har hunnit med att träffa mamma och mina bröder, och i lördags bakade jag pepparkakor med min lillasyster och min lillkusin. Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Emem också. En bra vecka, helt enkelt!

På fredag morgon tar jag bussen till Oslo. Det blir att vara där några timmar, sen ska jag ta med mig pappa, faster, farbror, moster, farkus (fars kusin) och några av deras respektive och dra ner till hamnen. För vi ska nämligen på kryssning till Köpenhamn! Yay! Fredag till söndag blir vi borta och jag hoppas att vi kommer hinna med en massa roliga saker. Vi är så vana att åka med den där jävla Ålandsbåten, så det ska verkligen bli kul att se hur annorlunda det blir nu. Bara det att det är två dagar istället för en är ju fantastiskt! :D

Kommentarer
Av: JHNA SUGARFUCK

Men okej, kan du sätta in hundra spänn på mitt konto då som jag gav dig för spriten jag inte var med på?

Behöver till mat du vet :)

Av: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Jhna: Men självklart! Låt mig bara få ditt kontonummer :)

Du hade ju fått i helgen, men nu blev det ju inte så. Men jag åker ju inte Kil för den sakens skull liksom :D

2009-12-03 @ 17:12:44
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se/
Av: Johanniiiui

Bäst har det varit, bäst!

2009-12-03 @ 20:55:20
Av: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Det har det verkligen, Johanna! <3

2009-12-04 @ 11:54:31
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se/
Av: Johanniiiui

miss you :)

2009-12-05 @ 12:03:41

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback