Blandade känslor.

När jag kom hit fick jag höra att jag absolut skulle hoppa på målarlinjen (som redan har pågått ett halvår), eftersom att den kursen jag egentligen sökte var full. Så jag gick ner till Måleri. Jag vet inte riktigt vad man ska säga om det, så jag säger ingenting. Men nu kom läraren till Bilder för livet och knackade på min dörr och sa att två stycken inte hade dykt upp och att jag är välkommen dit imorgon och se vad det är för gäng som pluggar där istället. Så om det känns bra med det gänget så känns det nog lite bättre än vad det gör nu. Det är väl bara att hoppas på det.

Annars är det väl bara att fortsätta jobbsökandet i Oslo...

Kommentarer
Av: Sussi Wensmark

Hej!



Hur har du det på kursen? Jag undrar om du skulle vilja göra lite illustrationer till mig? Jag är ledare inom friluftsfrämjandet och brukar göra lite "eget" matrila för att lära in olika teman. Intresserad? Hör då gärna av dig?



Hälsa Johan!



Kram

Sussi m. family (Johans faster)

2009-01-11 @ 20:28:09

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback