Beställning, Johanna.


(Bilden är gjord digitalt i Photoshop CS3)


Jag har varit i Karlstad sen onsdag eftermiddag och därför inte målat något, utan mest lekt med lillasystern och druckit billig öl på Amigo. Datorn ville inte starta ett tag heller. Patrik kom på att man var tvungen att ställa den på benet, hoppa med benet samtidigt som man tryckertryckertrycker på startknappen, tills datorn startar. Ja, den startar ju iallafall och det är väl det som är huvudsaken. Datorn är ju fem år gammal, trots allt. Det är ju min kära gamla John Bauer-dator. Finaste. Bästa.

Jag målade lite akrylbeställningar tidigare i veckan, så de kanske eventuellt dyker upp här i helgen. Vi får se vad beställarna tycker. :)

Puss!

Kommentarer
Av: Ida

Jaså? gick du på John Bauer? jag ska börja där i höst. Jag ska gå it-media, vilket program gick du? Jag vet att alla får varsin dator men inte att man fick behålla dom efter..men det får man då alltså? =)

Av: febervals

Jag har alltid undrat, använder du tablet? :)

2009-05-31 @ 17:57:57
In the fifth, my ass goes down: http://febervals.blogg.se/
Av: JHNA SUGARFUCK

Men nice! Hade du roligt i Karlstad då? ;D Kul att ses i alla fall!

2009-06-01 @ 00:48:23
In the fifth, my ass goes down: http://jhnasugarfuck.blogg.se/
Av: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Ida: Jag gick också IT-Media. I Karlstad får man behålla datorn efter gymnasiet, i resten av Sverige har jag ingen aning om hur det ser ut. :)



febervals: Vad är tablet? ^o)



Jhna: Ja, det var kul att ses! Har haft skitkul förutom att jag stukade foten i lördags. Jävla skit :P

2009-06-01 @ 11:58:39
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se/
Av: Jessicat

Hej fellow Värmlandstös!

Vad duktig du är, superfin blog och jättefina illustrationer och målningar! Ska "watcha" dig på deviant oxå ;P

Går det bra att sälja? Får du mycket illustrationsuppdrag? Hoppas allt gott till dig. Själv gick jag på Sundsta-Älvkullegymnasiet 95-98.. ja jösses vad tiden går, nu bor jag i Stockholm med min underbara man och underbaraste lilla 9-månaders dotter, målar, bloggar och älskar mitt liv. Jättekul att hitta lite fler inspirerande konstbloggar, keep it up, har inte hittat många jag gillar. kramis

2009-06-04 @ 08:32:08
In the fifth, my ass goes down: http://www.jessicat.se
Av: jossan

Gulligaste jag sett på länge!

2009-06-05 @ 18:43:01
In the fifth, my ass goes down: http://yuzi.blogg.se/
Av: ny läsare

hittade precis denna underbara blogg ! helt sjukt duktig !

2010-05-04 @ 11:13:23

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback