Tävling - Bloggheader.


Det var jättelängesen jag hade tävling på bloggen, så nu kör vi en sådan!

Den här gången vinner man en bloggheader, en sån som jag har längst upp i bloggen, fast efter egna önskemål. Den kan egentligen innehålla vad som helst. Ni har ju sett mina tidigare illustrationer, så ni vet precis vad det är jag kan fixa till.

Allt du behöver göra är att skriva en kommentar om hur du skulle vilja att jag målade just din header.
Så väljer jag den personen som har den idén som mest tilltalar mig. Okej?

Tävlingen avslutas på onsdag, 20 maj, 18:00.
Lycka till! :)



Tävlingen är nu avslutad och vinnaren är
Mari! Jag blev helt enkelt inspirerad av hennes idé.
Jag lägger självklart upp bilden här när den är klar så att alla får se. :)




Kommentarer
Av: Sofia

Åh, jag skulle vilja ha en header som du har gjort!! Tycker dina alser är otroligt fina!

Jag bloggar ihop med en tjejkompis så jag skulle vilja att headern föreställer en blond tjej (min kompis) och en mörkhårig tjej (jag), och en liten vit och brun hund (min ögonsten Eddie). Eftersom vi bor i Karlstad vore det trevligt om det kunde vara med en sol (solen skiner alltid i Karlstad!). Kanske en skolbok också, då vi pluggar båda två. Eller, så skulle det kunna vara en entré till universitetet som syns, och så står en ljus och en mörk tjej utanför med böckerna under armen! Och såna där töntiga svarta hattar som de har i USA, bara för att göra bilden av oss studenter mer tydlig! Och så kan det stå Sofia & Moa, i en sån där fin vågig text som du har på din header!

Oj, blev mycket det här. Hoppas du fattar vad jag menar, och att det är genomförbart om du nu väljer mig som vinnare!! Skulle bli jätteglad i alla fall!!

Av: Eliyana

2009-05-18 @ 20:14:56
In the fifth, my ass goes down: http://eliyana.blogg.se/
Av: Lena

Jag skulle jättegärna vilja ha en header!



Skulle kunna tänka mig en bild med en blond tjej i rosa klänning. Mycket blommor i olika ljusa färger. och gärna några moln. Jag tycker om dina moln :)

Du skulle kunna få göra lite som du vill.

Det ska dock stå; jordgubbslena - jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Förstår du konceptet?

Du kanske kan titta in lite på min blogg.

Som du ser tycker jag om blommor ganska mycket!

Mycket ljus och krummelurer!

Tack på förhand/ Lena.

Tack på förhand.

2009-05-18 @ 20:34:53
In the fifth, my ass goes down: http://jordgubbslena.blogg.se/
Av: Lena

Jag skulle jättegärna vilja ha en header!



Skulle kunna tänka mig en bild med en blond tjej i rosa klänning. Mycket blommor i olika ljusa färger. och gärna några moln. Jag tycker om dina moln :)

Du skulle kunna få göra lite som du vill.

Det ska dock stå; jordgubbslena - jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Förstår du konceptet?

Du kanske kan titta in lite på min blogg.

Som du ser tycker jag om blommor ganska mycket!

Mycket ljus och krummelurer!

Tack på förhand/ Lena.

2009-05-18 @ 20:35:53
In the fifth, my ass goes down: http://jordgubbslena.blogg.se/
Av: Lena

Eller vänta, jag kom på en till!

Du skulle kunna göra en ängel som väger upp ur en blomma också. Det skulle vara fint.

Och sedan är det lite samma sak som jag skrev tidigare... (förlåt för upprepningen)



//lena

2009-05-18 @ 20:38:44
In the fifth, my ass goes down: http://jordgubbslena.blogg.se/
Av: Lina D

Vem vill inte ha en header gjord av dig?

Jag skulle vilja ha en header som visar båda sidorna av livet, en ljus sida och en mörk sida. På den ljusa sidan skulle det finnas en foboll, en volleyboll, ett hjärta(som symboliserar alla jag tycker om), blommor och ljusa fina och glada färger. Den mörka sidan skulle vara trist, mörk, och kanske med en ensam mörkhårig flicka, vissna blommor kanske?. Jag är säker på att du skulle göra den jättefint :)

2009-05-18 @ 21:02:44
In the fifth, my ass goes down: http://lifeaslina.blogg.se/
Av: jennifer,

åh, vilken härlig tävling. jag hade hemskt gärna velat ha en ny header & dina illustrationer är helt fantastiska. lite som en fantasivärld.

jag hade nog velat ha... ett höstlandskap, eventuellt en skog med en liten koja. & en rödhårig flicka med rufsigt hår halvvägs ner för ryggen. ett kattflicka, för att representera mig.kattöron, svans, blek hy & blå ögon.& hon borde definitivt sticka, gärna iklädd en lilla my-klänning eller någonting liknande.

hah, jag vet inte om du förstod hälften. men om någon hade kunnat göra det snyggt är jag säker på att det skulle vara du.

ha en fin vecka :*

2009-05-18 @ 21:19:08
In the fifth, my ass goes down: http://hellobenjamin.blogg.se/
Av: Therese Turesson

Sommaräng. Grönt gräs med blommor. Solsken och klarblå himmel, med något moln. Brunett (det svåra är att jag egentligen är blond, men numera har mörkt hår) med blå ögon. Shorts och linne. Kastar upp en massa blommor i luften så att de flyger runt (precis som man kan göra med löv på hösten, eller med snö på vintern). Somrigt. Glatt. Inspirerande. Hade även vart kul med en fåtölj ute i gräset, där fjädern i sitsen gått igenom tyget och syns och att kanske tyget släppt på vissa ställen (håller nämligen på med tapetsering av fåtöljer). Ännu roligare hade det blivit med min favoritfåtölj som jag och en till gjorde som vårt projrektarbete; två likadana, gamla rokokofåtöljer som vi klädde i rött tyg med guldmedaljoner på och sedan guldförgyllde hela stommen. Bild på de finns här: http://thereseturesson.blogg.se/2009/may/varje-fatolj-har-sin-historia.html



Helt enkelt en härlig sommarbild som man blir glad av att kolla på. :) Jag diggar ju även biet du gjort i din, så det är också en tanke. Sedan har du fria händer att tolka den här beskrivningen på ditt speciella och härliga sätt. :)



ps, om en tydligare förklaring behövs så kan jag skriva en sådan.

2009-05-18 @ 21:25:21
In the fifth, my ass goes down: http://thereseturesson.blogg.se/
Av: Trollis

Åh, det här vill jag vinna! :D



Jag skulle önska att headern för min blogg representerar mitt kreativa jag. Jag syr, målar, snickar och pysslar med allt man kan komma på.

Och mitt nick är Trollis.

Så det bästa vore nog något med ett Troll som exploderar i idér, eller kanske fotspår från ett troll och en svans som hänger med, och längs där den har gått kan det ligga en massa pysselrester, tex ett garnnystan, en synål med trådrulle, en hammare, ett par stickor, en pensel osv..

Well, det är ungefär vad jag vill ha, hoppas jag vinner! ^^

2009-05-18 @ 21:42:42
In the fifth, my ass goes down: http://tossigatrollis.blogspot.com
Av: Moa

Jag älskar dina akvarellmålningar och lär mig ofta något av det du målar. Jag vill att man ska förstå att det jag gillar att göra är att måla när man kollar på min blogg men jag vet inte riktigt hur. Om du kan hjälpa mig med en header som också du har designat så skulle folk nog förstå att det är vad jag gillar.

Som motiv skulle jag vilja ha porträtt av en tjej i olika vinklar, kanske tre olika. Jag älskar läppar så läppar som syns tydligt på henne vore perfekt.

Hoppas du gillar min idé! :)

2009-05-18 @ 21:55:38
In the fifth, my ass goes down: http://hurtigt.webblogg.se/
Av: Linnea

Åh gud vilken härlig tävling! :)



Jag skulle tycka det vora såå coolt att ha ngn som dig göra min header , har följt din blogg och bdb ett bra tag nu.

Jag skulle vilja ha en flicka/kvinna , geisha med ett svärd ungefär, ganska färggrann i kläderna och blek i hyn. Detta skulle representera mig så otroligt bra ( tränar kampsport men på fritiden är jag rätt feminim, och så är jag otroligt blek). Jag tycker väldigt mycket om asien och dess kultur , så något asiatiskt i bakgrunden skulle vara schysst , kanske ett träd med såna där rosa blommor på eller ngt liknande :)



Tycker att det fattas ngt sådant i din samling på målningar och tavlor. ha det bra / Linnea

2009-05-18 @ 22:08:30
In the fifth, my ass goes down: http://linneafernlund.blogg.se/
Av: Kattis

Oh, jag bara känner att jag måste.



Jag är lite av en hårdrocks-prinsessa och min header är verkligen en katastrof. Plus att du gör väldans fina bilder och jag tror att din stil hade passat min blogg perfekt :D



Jag hade velat ha en söt rockig tjej med grymt långt hår och en el-gitarr i korta drag ^^

Det är lite "hårdrocks idyllen."



Håller tummarna för mig själv ^^

Ha en trevlig fortsatt kväll :)

2009-05-18 @ 22:13:12
In the fifth, my ass goes down: http://princessofthedark.blogg.se/
Av: Sanna

Psst, kom till Karlstad på kalas!

2009-05-18 @ 22:39:18
In the fifth, my ass goes down: http://herrsten.blogg.se/
Av: klonazepam.

jag skulle vilja ha en header som man blir glad av att titta på.

fylld med regnbågar & hjärtan & balloner & kaniner & alla regnbågens färger.

det vore fint.

2009-05-18 @ 22:53:27
In the fifth, my ass goes down: http://softskinredlips.blogg.se/
Av: Sanna

Eftersom jag heter "carouseldoll" nästan överallt så blev det också namnet på min blogg. Mina egna headers blir aldrig speciellt lyckade så den här tävlingen gillar jag :)

Om jag fick välja något som du skulle göra, skulle jag nog allra helst vilja ha något som påminner om "nightmare before christmas" eller "corpse bride", två favoriter. Men jag skulle vilja ha med en karuselldocka med, eftersom det är mitt alias osv, mörk men drömlik, så svårt att förklara en bild man har i huvudet med ord... Man ska få intrycket av mardröm, samtidigt som jag vill ha med "nöje" typ, karusell/tivoli. Och dockan såklart. Sen skulle jag lite på dig med resten, tycker verkligen om hur du målar, eftersom det är sådan konst som tilltalar mig. Kram

2009-05-18 @ 23:04:14
In the fifth, my ass goes down: http://carouseldoll.blogg.se/
Av: Sanna

Eftersom jag heter "carouseldoll" nästan överallt så blev det också namnet på min blogg. Mina egna headers blir aldrig speciellt lyckade så den här tävlingen gillar jag :)

Om jag fick välja något som du skulle göra, skulle jag nog allra helst vilja ha något som påminner om "nightmare before christmas" eller "corpse bride", två favoriter. Men jag skulle vilja ha med en karuselldocka med, eftersom det är mitt alias osv, mörk men drömlik, så svårt att förklara en bild man har i huvudet med ord... Man ska få intrycket av mardröm, samtidigt som jag vill ha med "nöje" typ, karusell/tivoli. Och dockan såklart. Sen skulle jag lite på dig med resten, tycker verkligen om hur du målar, eftersom det är sådan konst som tilltalar mig. Kram

2009-05-18 @ 23:07:01
In the fifth, my ass goes down: http://carouseldoll.blogg.se/
Av: Sanna

Hej! Vill så gärna ha det här från dig så ger mig på ett försök! ^^



Jag skulle vilja ha en header i stil med din fast med 2 tjejer. Dom ska gå brevid varandra och vara i profil som din, den som är längst åt vårt håll har kort mörkt hår och ska ha lite emo stil över sig medans den andra ska vara lite längre med långt ljus brunt hår, gärna utsläppt, med lugg och med en "vanligare" stil.

Dom ska hålla varandra i handen och den kortare ska pussa den längre på kinden medans dom går.

Miljön får gärna vara unjefär som din fast med ett rosa inslag, som t.ex. rosa moln eller om solen gav ett rosa sken över bilden.

Slutligen vill jag ha texten "Min sorts kärlek" eller "My kind of Love" Där ungefär din text är. ^^



Hoppas detta tilltalar dig tillräkligt! =)

2009-05-18 @ 23:12:16
In the fifth, my ass goes down: http://Sallina.bilddagboken.se
Av: Sanna

Hej! Vill så gärna ha det här från dig så ger mig på ett försök! ^^



Jag skulle vilja ha en header i stil med din fast med 2 tjejer. Dom ska gå brevid varandra och vara i profil som din, den som är längst åt vårt håll har kort mörkt hår och ska ha lite emo stil över sig medans den andra ska vara lite längre med långt ljus brunt hår, gärna utsläppt, med lugg och med en "vanligare" stil.

Dom ska hålla varandra i handen och den kortare ska pussa den längre på kinden medans dom går.

Miljön får gärna vara unjefär som din fast med ett rosa inslag, som t.ex. rosa moln eller om solen gav ett rosa sken över bilden.

Slutligen vill jag ha texten "Min sorts kärlek" eller "My kind of Love" Där ungefär din text är. ^^



Hoppas detta tilltalar dig tillräkligt!

2009-05-18 @ 23:14:33
In the fifth, my ass goes down: http://Sallina.bilddagboken.se
Av: Sanna

Ahh, på så sätt. Dålig tajming! Diskutera på, det vore najs om ni dök upp i alla fall :)

2009-05-18 @ 23:17:35
In the fifth, my ass goes down: http://herrsten.blogg.se/
Av: Sannish!

Hej! Vill så gärna ha det här från dig så ger mig på ett försök! ^^



Jag skulle vilja ha en header i stil med din fast med 2 tjejer. Dom ska gå brevid varandra och vara i profil som din, den som är längst åt vårt håll har kort mörkt hår och ska ha lite emo stil över sig medans den andra ska vara lite längre med långt ljus brunt hår, gärna utsläppt, med lugg och med en "vanligare" stil.

Dom ska hålla varandra i handen och den kortare ska pussa den längre på kinden medans dom går.

Miljön får gärna vara unjefär som din fast med ett rosa inslag, som t.ex. rosa moln eller om solen gav ett rosa sken över bilden.

Slutligen vill jag ha texten "Min sorts kärlek" eller "My kind of Love" Där ungefär din text är. ^^



Hoppas detta tilltalar dig tillräkligt!

2009-05-18 @ 23:20:22
In the fifth, my ass goes down: http://Sallina.bilddagboken.se
Av: Malin Alfredsson

Jag vill ha mig själv som du brukar måla dina figurer såklart, med kamera, vit katt och stort rött hår, och jag missbrukar rouge så det får gärna vara med.

Miljön får gärna vara en studio, och det får gärna vara lite modeller i studion :)

Inte så högtflygande kanske, men det är vad JAG vill ha iaf :D

2009-05-18 @ 23:28:03
In the fifth, my ass goes down: http://dreamypix.blogg.se/
Av: Stella

Skitkul tävling! :D



Jag skulle vilja ha en header med en blond liten tjej, gärna lite "alv aktig", som är i en stor mystisk skog!

2009-05-18 @ 23:33:57
In the fifth, my ass goes down: http://fastfrusen.blogg.se/
Av: katrin

Jag tycker det skulle vara coolt om du målade en person, kanske blond tjej med långt hår(men spelar ingen roll egentligen) som står och kollar sig själv i spegeln. Spegelbilden visar en vampyrversion av den söta tjejen. och spegelversionen ser grym och ond ut(rynkad näsa rynkade ögonbryn, smala pupiller, uppdragna läppar så huggtänderna syns) medans den riktiga tjejen är världens sötaste med stora blå ögon och ser ut att vara den snällaste naivaste personen i denna värld. vore coolt om det var en sån där gammaldags spegel med tjock guldram. Annars om det är svårt att få till vinkeln med spegeln, så kanske man kan göra det som att hon stirrar ner i en vattendamm och ser sin refektion? eller typ att de sträcker ut sina händer mot varandra och nuddar varandra genom en osynlig vägg (vampyrtjejen med kloaktiga naglar, och jätteblek/gråaktig hy så hon ser eeeeevil ut. men liksom... så halva bilden visar snälla tjejen och hennes soliga vackra miljö, där solstrålarna skiner på henne. Andra sidan av bilden däremot är mörk och grå, färgerna nertonade. Nu när jag tänker efter... de behöver inte ens kolla på varandra eller se varandra som en reflektion, skulle vara coolt bara fna fick till den där "ljusa sidan" och "mörka sidan" så det på nått sätt kan representere att även om man ser glad ut på utsidan, så kan det finnas en gömt mörkare sida inom oss (jag vet, det där lät riktigt cheesy och töntigt, men vafan ;P )

2009-05-19 @ 00:34:28
In the fifth, my ass goes down: http://katryn.blogg.se/
Av: M

Antingen en tjej som är lik mig eller en med rött eller lila hår.

En regnbåge och såpbubblor.

Kanske att hennes ansikte förändrades i bubblorna. En glad och en ledsen och en överlycklig. grönt gräs och blå himlen sommaren till ära :D

Men hur som skulle det vara fint om du kom på något fint till, du är ju så himla duktig!!

2009-05-19 @ 00:38:34
In the fifth, my ass goes down: http://madebym.blogg.se/
Av: Bam Bam

Jag är mycket för 80-tal och musik så om jag skulle vinna bloggheadern så tycker jag det skulle vara så coolt om du liksom Illustrerade bröderna Herrey (mina idoler) och sen skulle det vara väldigt mycket musiktema, som flygande LP skivor och noter som liksom speglar hur mycket musik betyder för mig. Själva färgerna i bakgrunden skulle gå i rosa toner.

2009-05-19 @ 09:10:05
In the fifth, my ass goes down: http://iambaam.blogg.se/
Av: Emma Andersson

Vad kul med en tävling! (: Om jag hade fått välja så hade jag velat ha en header som speglade budskapet av min blogg, alltså konst. Jag hade velat ha en rödhårig och lockig tjej i bilden med lite färgstänk på de jordnära kläderna och penslar i handen. Kanske ett stafli med en duk på med någon text eller bild som jag gjort och skog och natur i bakgrunden.

2009-05-19 @ 09:53:10
In the fifth, my ass goes down: http://konsteri.blogg.se/
Av: Johanna

hmm jag e inte så bra på att dra något bra ramsa men du målar grymt snyggt en stor förebild för mig! jag har ingen blog i varje fall inte som din men tyckte att du har förtjänat litte beröm från mig här är det: så Beröm från mig! =) ha det götans och måla på!

2009-05-19 @ 10:58:16
Av: Dea

Oj! Jag skulle verkligen,verkligen vilja ha en header gjord av dig. Skulle ju passa bra nu när jag skall designa om min blogg till sommaren. Så headern skulle också vara inspirerad av sommaren. Ganska mycket gråa och blåa toner. Eventuellt en bild uppe bland målnen. Så skall ju så klart figuren föreställa mig.

Rästen skulle du få hitta på. Jag gillar överraskningar. Blir garanterat jättefint!

2009-05-19 @ 12:08:59
In the fifth, my ass goes down: http://dreva.blogg.se/
Av: jennie

Heej.



Jag skulle kunna tänka mig en tecknad version av mig själv (svart hår + lugg, gröna ögon), med fjärilar flygandes runt omkring. två katter som leker med fjärilarna också (har två katter).. kanske min sambo om du orkade, blond, krullhårig, blå ögon.



det skulle vara lite romantiskt/sommartema över det hela. Kanske på en äng? Ja, något somrigt helt enkelt.



Ja... kul tävling, hoppas jag vinner ;)

2009-05-19 @ 13:34:01
In the fifth, my ass goes down: http://jennieskriver.blogg.se/
Av: Deniise

Jag skulle jätte gärna vilja ha en header!



Det jag skulle kunna tänka mig är 5 par tjejer, en röd hårig med blå/gröna ögon,två blondiner den ena med blå/gråa ögon och den andra med grön/blåa ögon och två brunetter med bruna ögon.

Dessa flickor ska se väldigt lek fulla och glada ut. Lite busiga i ansiktsuttrycket men samtidigt väldigt vänliga.

Och dessa små flickor ska då vara väldigt sommar klädda, eller a det spelar inte så jätte stor roll.. Men det skulle vara trevligt med ett sommar tema med t.ex. blommor och fjärilar nu när sommaren ändå är på väg.

Och varför det just ska vara fem tjejer med så är det för att jag och mina 4st andra tjejkompisar delar på en och samma blogg.

Så det skulle vara jätte roligt om vi vann :)



Och om detta skulle bli för mycket skulle det vara snyggt om det är en enda katt eller liknande med en stor blom krage med 5 blom blad. Det skulle också vara väldigt snyggt ^



Åh, hoppas vi vinner :) <3

2009-05-19 @ 14:03:41
In the fifth, my ass goes down: http://www.partillebrudar.se
Av: Martina

Jag skulle gärna vilja ha en med en familj på, en kvinna och man med en flicka och pojke som leker i en trädgård med en massa färgglada blommor och träd. En sol som lyser i bakgrunden och en härlig blå himmel.

2009-05-19 @ 14:37:34
In the fifth, my ass goes down: http://martinars.blogg.se/
Av: Lisa

En header vore underbart att få gjort av dig! :D

Mitt lilla förslag är att det står en tjej och vinkar med svart spretigt hår och kläder i alla möjliga olika färger. Min blogg kallas just Colourface så.. :P Ja, du hajar. Och bakom henne så ska det vara en måne som speglas i ett hav ^^ Nåt vackert iaf. :]

Hoppas du förstår min idé.

Ha en trevlig fortsatt vecka/Lisa

2009-05-19 @ 15:24:47
In the fifth, my ass goes down: http://wierdlaisa.blogg.se/
Av: Emma Magnusson

Hej!

Vilken härlig tävling! :)

Jag vill gärna ha en header som går lite i samma stil som den du har, men med en tjej som har brunt, utsläppt hår och lite "rockiga" kläder. Det får gärna finnas med två katter på bilden, en grå lite större Devon Rex-katt och en svart lite mindre Cornish rex-katt (mina katter! Finns bilder på min blogg). Det får gärna vara en glad bild med mycket färger och kanske det kan finnas ett åskmoln med en blixt med i headern. Åska är det bästa jag vet! :)



Hoppas jag vinner!!! :)

Kram//Emma

2009-05-19 @ 17:22:23
In the fifth, my ass goes down: http://cczt.blogg.se/
Av: Cecilia

Skulla vara så härligs om du fixad en header med inslag av musik! olika noter, en härlig bild som liknar elvis, eller någon annan rockidol från 50,60talet!

2009-05-19 @ 21:36:06
In the fifth, my ass goes down: http://cillon.bilddagboken.se
Av: Mari

Jag skulle vilja ha en header med en flicka i svart rockabillyfrisyr och rosa klänning. Runt henne vill jag ha tre svarta katter (helst en som är sphynx - naken, en som är devon - krullig och en som är huskatt - "vanlig korthår" men vet inte om det är så lätt att göra). På nåt sätt får du gärna ha med cupcakes och fjärilar.

2009-05-20 @ 06:49:04
In the fifth, my ass goes down: http://marzipanart.blogg.se/
Av: Felicia

Hejsan, jag vill tävla :D

Om jag vann skulle ja vilja ha min header med en liten flicka, brunt kort hår i etapper och bruna ögon, sittandes på en kulle. Hon ska vara glad och han en rosa nallebjörn bredvid sig. Hon har en vit klänning med några blommor på. Bakgrunden är en äng med blommor och en vacker kvällshimmel. :)

2009-05-20 @ 09:21:47
In the fifth, my ass goes down: http://moorrr.blogg.se/
Av: Nathalie Friberg

jag skulle vilja ha en tjej men blont lockigt hår och men en rosa eller röd klänning i 50-tals stuk :D hon kan stå på en gräs matta med massor av blommor och ett äpple träd kanske, himmelen ljusblå och solen gul :P

2009-05-20 @ 16:51:32
In the fifth, my ass goes down: http://nathaliemf.blogg.se/
Av: Zusanna

hmn. jag skulle vilja ha en liten tjej som liknar meej. typ röttorange hår med snelugg som är halvlångt och så ska hon ha en superfin balettklänning i grönt :D Hon ska stå vid havet och det ska vara solnedgång... eller klarblå himmel och sol! Sen ska det vara några hjärtan i rosa eller lila (beroende på vad som passar) och så gärna en liten giraff på vänster sida :D

och juste, nått med frankrike-anknytning också, som att jag har en basker eller att en frank flagga är med på bilden eller whatever :D

2009-05-20 @ 17:17:35
In the fifth, my ass goes down: http://zusannas.blogg.se/
Av: Lena

Vilken underbar header!! Jag skulle vilja ha header som kunde beskriva mitt intresse för japanska papper, origami, bokbinderi, kortmaker samt papper och åter papper! En header med olika pappersark i olika härliga färger, askar med origami och lite böcker och kort.

2009-05-20 @ 18:17:24
In the fifth, my ass goes down: http://lenadalesjo.blogg.se/
Av: Mari

Jag tänkte bara höra hur det går med headern.

2011-01-08 @ 20:41:10
In the fifth, my ass goes down: http://marzipanart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback