Önskelista (Jag fyller ju 21 snart).

- En tatuering. Den kommer bli rätt stor och alltså kosta en hel del.
- Att Erik flyttar ut. (Förlåt, Erik. Men vi har ju snart bott tillsammans ett år! :D)
- Presentkort på IKEA, så att vi kan köpa alla saker vi ska köpa när Erik flyttat ut.
- En julskinka och tjugo flaskor julmust. (Är extremt sugen!!!)
- Nya smaker till min Sodastream. (Jag gillar raspberry mest)

Äh, jag kommer inte på något mer. Men nu förväntar jag mig att jag kommer få allt på listan. Får jag inte det så blir jag arg. ARG! Nej, okej, klart att jag inte förväntar mig att få allt, men förra året fick jag näst intill allt jag önskade mig, så man kan ju hoppas :D

(Pssst... Tatueringen är viktigast!)

Kommentarer
Av: JHNA SUGARFUCK

Tatueringar är bäst. Helvete vad ont det gör nu :)



Och julmust. Herregud. MÅSTE HA.

Av: Antonia

åh, jag vill tatuera mig igen! men det kostar ju såklart en del ^^

Vad vill du ha för något motiv? :)

2009-10-05 @ 19:33:37
In the fifth, my ass goes down: http://avengedsevenfold.blogg.se/
Av: jennifer,

åh, berätta om motiven & placeringen. är himla tatueringssugen själv för tillfället.

2009-10-05 @ 21:02:29
In the fifth, my ass goes down: http://hellobenjamin.blogg.se/
Av: emem

Haha, goding! Jag ska allt ge dig något fint! ;D

2009-10-05 @ 21:59:01
In the fifth, my ass goes down: http://ememsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback