Sammanfattning 2010. Bara för att jag gjorde en förra året.

1. Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
- Absolut!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Nja... Jag och Simon skålade förra nyårsaftonen på att vi båda skulle vara singel hela 2010. Gick väl inte särskilt bra, kanske.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar iår?

- Några släktingar fick barn.

4. Dog någon som stod dig nära?
- Det här året slapp jag det, lyckligtvis.

5. Vilka länder besökte du?
- Sverige, Norge, Tyskland, Estland och Finland.

6. Är det något du saknat 2010, som du vill ha 2011?

- Skulle inte ha något emot en högre inkomst.

7. Vilket datum från 2010 kommer du alltid att minnas?
- 2 juli, då Simon berättade att han var kär i mig.
- 7 augusti, då jag och Simon blev ett par.

8. Vad var din största framgång 2010?
- Jag kom in på Visuell kommunikation och design på Karlstads universitet och har hittills klarat alla tentor och arbeten. Yay mig! 

9. Största misstaget?
- Jag borde definitivt ha hanterat vissa situationer annorlunda, men det är inget som jag ångrar just nu.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Jag har varit förkyld några gånger och sådär. Inga allvarliga grejer, helt enkelt.

11. Bästa köpet?
- Min Macbook, mitt röda Wii och min gigantiska soffa från Sommarlagret.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Hyra, mat och alkohol.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Vissa stunder med vissa människor har gjort mig riktigt glad.

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
- JJ - Things will never be the same again
- Kent - Utan dina andetag
- Robyn - Dancing on my own, hang with me och indestructable
- Säkert! - Dansa, fastän

15. Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år?
- Jättemycket gladare. Blandat med en del frustration där under första delen av året.

16. Vad önskar du att du hade gjort mer?
- Tränat.

17. Vad önskar du att du hade gjort mindre?
- Druckit alkohol. Har haft totalt två nyktra helger det här året och det känns verkligen i magen. Lever i princip på Pepcid duo.

18. Hur tillbringade du julen?
- Först var jag hos pappa med tillhörande familj. Efter Kalle Anka åkte vi till Grums och firade med pappas extended family. Sen åkte jag hem och byggde ihop min skohylla och gick och la mig alldeles ensam. 

19. Blev du kär iår?
- Ja. Inte så lite heller.

20. Hur många one night stands?
- Noll.

21. Favoritprogram på TV?
- How I met your mother, The big bang theory, True blood, Californication, South Park, Gossip girl, Desperate housewives. Listan kan göras ganska lång.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
- Nej.

23. Bästa boken du läste iår?
- Det har mest blivit kurslitteratur, faktiskt. Mot medievärlden 2020 tyckte jag var bra.

24. Största musikaliska upptäckten 2010?
- Började lyssna på Robyn. Alltid hatat henne innan. 

25. Något du önskade dig och fick?
- Fick lägenhet, Simon och utbildningen nästan på samma gång. 

26. Något du önskade dig men inte fick?
- Första halvåret ville jag ha ett jobb i Karlstad, men det fick jag ju inte. 

27. Årets bästa film?
- Men åh, jag ser på alldeles för mycket film alltså.

28. Vad gjorde du på din födelsedag?
- Jag var ledig från skolan och tog mig lite sovmorgon. Städade lägenheten, pussade på Simon, bakade red velvet cake, minimuffins och cakepops. Sen på kvällen hade jag födelsedagsfest.  

29. Finns det någonting som kunde gjort ditt år bättre?
- Inte vad jag kommer på. Det har gått ungefär så som jag hade önskat.

30. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2010?
- Jeans, röd skinnjacka (första halvåret), svart skinnjacka (andra halvåret), converse.

31. Vad fick dig att må bra?
- Alla fina släktingar och vänner, Simon. Helt enkelt Ac and the meateaters.

32. Vem saknade du?
- Alltid Jonas. Sex år sen han dog nu.

33. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Mad hatter. Nej, inte Johnny Depp den här gången, utan Johnny Depp SOM Mad hatter. Han var så himla söt.

34. De bästa nya människorna du träffade?
- Elin, Jennifer, Alexandra, Mia, Jessica, Anna, Sanna (och så alla andra från skolan som jag inte orkar rabbla upp.)
- Bea, Dennis och Albin från Malung, som vi träffade på Power Meet.

Kommentarer
Av: Natalie

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?


Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback