En bra dag.



Igår hade jag produktöverlämning med en kund, slutade med att jag kom hem med ett nytt uppdrag. Idag är jag ledig och solen skiner! Tänkte jag skulle jobba lite med en beställning ikväll när Simon har åkt till jobbet. Är så mycket lättare att sitta en helkväll när dagen har varit lugn.
Nu har jag kommit på vad jag ska göra för att söka reklambyråpraktik också. Konkurrensen är hård i Karlstad, så det gäller att sticka ut. Jag hoppas verkligen att jag får napp, vore grymt med tio veckors praktik till hösten under min fria termin. :)

Kommentarer
Av: Jungarå Fotografi

Hej! Gud va duktig du är :D.

Kul att du är från Karlstad också. Du läser samma program som jag har sökt in till hösten tror jag... Är utbildningen bra?

Av: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Jungarå Fotografi: Tack så mycket! :) Ja, jag tycker att utbildningen är jättebra och rolig, och man lär sig väldigt mycket. Jag läste medieprogrammet på gymnasiet, men jag lärde mig nästan ingenting där i jämförelse med universitetet. Hoppas du kommer in och att du ska trivas! :)

2012-04-05 @ 12:23:22
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se/
Av: alexandra

hoppas att du får praktik på ett bra ställe! är rätt avis för att ni får ha praktik. vi får minsann ingen. det är lite tråkigt. man vill ju kunna knyta kontakter under sin praktik. läser grafisk design på malmö högskola.

2012-04-13 @ 00:25:34
In the fifth, my ass goes down: http://lillesnigel.blogg.se/
Av: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Alexandra: Ja, vi har ju en fri termin, så då får vi välja själva om vi vill plugga eller praktisera. Jag tycker att det är riktigt bra att valet ligger hos en själv, för alla kanske inte vill praktisera, och sen är det ju ett gäng som åker utomlands som utbytesstudenter. Men ja, hoppas att jag får en praktikplats över huvud taget, söker ju bara på ställen jag väldigt gärna vill vara på. :)

2012-04-13 @ 07:42:46
In the fifth, my ass goes down: http://castlebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du är?
Förgätmigej

E-postadress:

URL:

Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good:

Trackback